' Handelsbetingelser | Bills Bar
Bills Bar

Handelsbetingelser

Aldersgrænse

Du skal være fyldt 18 år for at købe alkoholiske drikkevarer på BillsBar.dk

Priser

Den gældende pris for din ordre er den, som på dagen for din bestilling er angivet på BillsBar.dk ud for den pågældende vare. Alle priser er inkl. moms samt gældende afgifter, medmindre andet særskilt fremgår ud for varen. Varen afregnes i DKK, og alle priser, afgifter og omkostninger angives i DKK på hjemmesiden, ordrebekræftelsen og fakturaen. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, årgangsændringer, afgiftsændringer samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.

Betaling

Mulige betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • VISA
  • Mastercard
  • Mastercard/VISA Debet
  • Mobilepay (kun ved afhentning)
  • Kontant (kun ved afhentning)
  • Efter aftale (kun for virksomheder eller offentlige kunder, som i forvejen har indgået en betalingsaftale med BillsBar)

Vi tager hverken kortgebyrer for privat- eller erhvervskunder. Bemærk, at der opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt udenfor EU.

 

Betaling kan udelukkende ske med de anerkendte betalingsmidler, der fremgår af hjemmesiden i forbindelse med effektuering af din betaling. Beløbet trækkes først på din konto, når vi har afsendt varen. Det debiterede beløb vil fremgå af din kontooversigt.  Vi kan aldrig trække et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Ordrebekræftelse og faktura

Når du har bekræftet din ordre i webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse via email. Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du endvidere en faktura via email. Fakturaen indeholder alle relevante oplysninger, og bedes derfor anvendt ved evt. returnering af varer m.v.

 

Når de gældende salgs- og leveringsbetingelser accepteres ved den digitale kassen, accepterer du samtidig at modtage servicemails fra BillsBar, der har til formål at hjælpe dig, hvis der skulle opstå problemer relateret til dit køb eller information om dit ordre flow. Vi kan også kontakte dig for at forhøre os om din oplevelse af at handle med os, samt din oplevelse af de indkøbte varer.

 

Du kan til enhver tid tilbagekalde dette samtykke ved at kontakte vores Kundeservice på: Tlf. 40 17 93 60 eller på email info@billsbar.dk.

 

Ordrebehandling

Hurtigst muligt efter vi har modtaget din ordre, bliver varerne pakket og gjort klar til afsendelse. I tilfælde af udsolgte varer kontakter vi dig for en løsning.

Levering

Bestillinger afgivet på hjemmesiden bliver tillagt et beløb til dækning af forsendelsesomkostninger. Vi tilbyder fragtfrit levering til nærmeste afhentningssted - ved køb over 900kr., ellers er prisen for levering:

0-5 kg = 60,- kr.

5-10 kg = 95.- kr.

10-15 kg = 125,- kr.

15-20 kg = 140,- kr.

Leveringsomkostningerne vil fremgå af ordreoversigten, som bekræftes af dig og ligeledes fremgå af ordrebekræftelsen og senere fakturaen, der sendes til dig.

 

Levering sker på adressen som du har oplyst adresse ved den digitale kasse. Forsendelsen sker ved brug af et anerkendt fragtfirma på den måde, der fremgår af ordren og som bekræftet på ordrebekræftelsen. Vi leverer til:
Danmark

 

Leveringstid

Det anslåede forsendelsestidspunkt fremgår af ordrebekræftelsen – typisk inden 2-5 hverdage. Da {{COMPANY}} ikke kan garantere lokale udbringningsforhold, kan vi ikke med sikkerhed angive mere eksakt, hvornår varen leveres på din adresse. Hvis afsendelsen af de bestilte varer bliver forsinket, underretter vi dig hurtigst muligt, på din den e-mail adresse du har oplyst os.

 

Gratis afhentning i vores showroom

Du kan gratis afhente dine varer i vores showroom i Dalby. Du får direkte besked via email når dine varer er klar til afhentning. Husk at ringe tils os på 40 17 93 60 inden du kommer for at hente dine varer.

 

Fortrydelsesret og returnering

BillsBar har valgt som en ekstra god service at give dig 30 dages returret fra det tidspunkt, hvor du modtager/afhenter varen. Du kan således returnere dine varer og få pengene tilbage, eksklusiv alle leveringsomkostninger såfremt at varen er uåbnet, i orginal emballage og samme stand som ved modtagelse. Fragtomkostninger forbundet med returnering sker for din regning.

 

Henvendelser vedrørende returvarer kan ske telefonisk 40 17 93 60 eller på email info@billsbar.dkDette gælder uanset, om du har afhentet dine varer i vores showroom, eller har fået dem tilsendt. I alle tilfælde er det vigtigt, at du forud for returneringen på forhånd aftaler med os, hvilke varer der sendes retur, da returnering uden forudgående aftale er ikke muligt.

 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Dette gælder dog ikke for bundles bestående af flere varer. Bundles anses som én samlet vare. Hvis du ønsker at fortryde købet af et produkt i et bundle, må du således fortryde købet af hele dit bundle, og sende alle varerne retur. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at kontakte os og få bekræftet at vi har registreret dit ønske om dette.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på Tlf. 40 17 93 60 eller på email info@billsbar.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du klage via klageportalen hos Nævnenes Hus:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

 

Manglende varer og reklamation

Såfremt du ved ordremodtagelse konstaterer mangler og/eller beskadigelse, beder vi dig kontakte os enten telefonisk på 40 17 93 60 eller på email info@billsbar.dk senest den første hverdag efter leveringsdagen. Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde, hvordan dette bedst håndteres, og du kan derfor ikke returnere varer uden forudgående aftale. BillsBar vil afholde alle rimelige returneringsomkostninger i forbindelse med reklamationer.

Ved manglende varer, beder vi dig i alle tilfælde kontakte vores Kundeservice på: Tlf. 40 17 93 60 eller på email info@billsbar.dk